درد دل های من برای خودم !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دعاهای الهه !

خدایا مشکلاتم و قدرتم در حل آنها رو زیاد کن ! 

خدایا غصه هام و صبرم در تحملشون رو زیاد کن ! 

خدایا دوستانم و عشقم به آنها رو زیادکن ! 

خدایا دشمنام و قدرت بخششم رو زیاد کن ! 

خدایا تنهایی هام و قدرت درک حضورت رو در من زیاد کن !  

خدایا عشق به خودت و دوستانت رو در من زیاد کن !  

بد شانسی !

واای اصلا اصولا من بد شانسم ها !!!

حالا اینکه چیزی نیست  ولی در همه ی زمینه ها نیز شانس من این چنین هست .

ای خداااااااااااااااااااااا ...

مثلا فک کردم با این فکر فوق العادم خیلی زرنگم . کلی هم ذوق کردم . اومدم اینجا هم نوشتم !!!

تازه می گم یه هفته وقت دارم دیگه ! هه هه ...

استاد فردا برامون فوق گذاشته !!!

بابا می گه اصلا از اولش باید می رفتی می گفتی هفته بعد می آورم . حالا فردا برو بگو !

مامانم می گه آره اینطوری طبیعی ترم هس . می ری می گی من مریض بوده ام خب ...

البته این مامان خیلی زرنگه ها ! الان داره می گه آماده شو بریم بیرون آخه .

حالا فردا ببینیم چی می شه دیگه  !

این یه رازه ... !!!

فردا می خوام نرم یونی !  

به خودم مرخصی داده ام ...  

این می شه اولین کلاسی که نمیرم . یعنی  ۲  تا کلاسی که نمی رم !  

وای که چقدر استادش رو دوس دارم  

اونم دوسم داره . جلسه ی قبل بم می گفت اسم خواهر منم الهه هست و ...   

دارم فک می کنم که فردا ساعت چند می خواد درس بده ؟؟؟!!! اخه بدون من که کلاس رو شروع نمی کنه !!!  قوربونش برم من . حیف که عین بچه کلاس اولیا واسه اینکه مشقامو ننوشتم می خوام نرم مدرسه !!!    گرچه می دونم بهم هیچی نمی گه ! ولی خجالتیم خودم !!!  

خلاصه از الان دلم واست تنگ شده استاد جوووووووووووووونم

تولد

۱۶ آذر  

روز دانشجو رو به همه ی دانشجوها و  

همچنین روز خوب تولد الهه  رو به همه ی آدما   تبرییییییییییییک می گم !  

فردا ظهر سنم هم مثله نمرم بیست بیست میشه !