این یه رازه ... !!!

فردا می خوام نرم یونی !  

به خودم مرخصی داده ام ...  

این می شه اولین کلاسی که نمیرم . یعنی  ۲  تا کلاسی که نمی رم !  

وای که چقدر استادش رو دوس دارم  

اونم دوسم داره . جلسه ی قبل بم می گفت اسم خواهر منم الهه هست و ...   

دارم فک می کنم که فردا ساعت چند می خواد درس بده ؟؟؟!!! اخه بدون من که کلاس رو شروع نمی کنه !!!  قوربونش برم من . حیف که عین بچه کلاس اولیا واسه اینکه مشقامو ننوشتم می خوام نرم مدرسه !!!    گرچه می دونم بهم هیچی نمی گه ! ولی خجالتیم خودم !!!  

خلاصه از الان دلم واست تنگ شده استاد جوووووووووووووونم

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
چطوری؟
الهه خانوم مخ استاد زن . . .
جدا واسه ننوشتن تمرین نمیخاهی بری؟
پس اگه جای من بودی که بالکل نمیرفتی
راستی یه سر وبلاگ شهاب دانش بزن قالبشو عوض کردم
شده مثل سایت
البته یه اشکال هایی داره هنوز
مثلا اینکه نمیشه توش نظر گذاشت
قربانتــــــــــــ

مهدی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.virtue.blogsky.com

خجالت نمیکشی؟ ترم داره تموم میشه اون وقت تازه اولین کلاسیه که نمیری؟
دانشجو یعنی سر کلاس نرفتن. یعنی جزو نداشتن یعنی شب امتحان ناپلونی پاس کردن
برو خودت اصلاح کن برو

مهدی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.virtue.blogsky.com

چی ارشد؟؟؟؟؟؟؟
محمد الن پیش منه میگه حال ندارم نظراتمو تایید کنم من هم قید کلاس رو زدم الان تو سایت یونی هستیم
همین الن که اینو نوشتم محمد گفت: ئه برو کلاس
بقیه اش از قول محمد:
سلام
چطوری الهه
خوبی؟
ای تنبل پاشو درستو بخون دیگه
البته ما پسر ها ساده ایم
شما میگین درس نمیخونیم مام باور میکنیم ولی به وقتش معلوم میشه کی نخونده . . .
خودم گیج شدم
بعدا نظرات وب خودمم جواب میدم
یه چیزی به مهدی بگو خوشش اومده هی کلاساشو میپیچونه
قربانتـــــــــ

مهدی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.virtue.blogsky.com

سلام
آخیه جیگر کباب شد اما همه پسرا اینجوری نیستنا
در ضمن محمد تعریف دید اما بهش میگم از حساب ببره غصه نخور
راستی محمد می گفت من اون قدیم قدیما تو نظرات محمد الهه رو نوشتم اله راست میگفت؟
من که یادم نمیاد اما ببخشید
راستی لینکت کردم عیب نداره؟
آخ چقدر حرف زدم اصولا ادم کم حرفی هستما اما گاهی اوقات خیلی وراجی میکنم
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد