بد شانسی !

واای اصلا اصولا من بد شانسم ها !!!

حالا اینکه چیزی نیست  ولی در همه ی زمینه ها نیز شانس من این چنین هست .

ای خداااااااااااااااااااااا ...

مثلا فک کردم با این فکر فوق العادم خیلی زرنگم . کلی هم ذوق کردم . اومدم اینجا هم نوشتم !!!

تازه می گم یه هفته وقت دارم دیگه ! هه هه ...

استاد فردا برامون فوق گذاشته !!!

بابا می گه اصلا از اولش باید می رفتی می گفتی هفته بعد می آورم . حالا فردا برو بگو !

مامانم می گه آره اینطوری طبیعی ترم هس . می ری می گی من مریض بوده ام خب ...

البته این مامان خیلی زرنگه ها ! الان داره می گه آماده شو بریم بیرون آخه .

حالا فردا ببینیم چی می شه دیگه  !

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد نادر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
چطوری؟
خوبی؟
منم خوبم
شرمنده دیر جواب دادم یکم
تو یونی خونده بودم نظرات رو اما حال نداشتم اصلا نمیدونم چرا دوباره اینقدر تنبل شدم
رگ سیاتیکمم سرما خورده
اخ واسه تمرین ننوشتن تو دانشگاه که فلکت نمیکنن
مثل مرد برو بگو ننوشتم اینجوری:

راستی خب منم در طول ترم درس نمیخونم
نه اینکه نخواهم بخونما
وقت ندارم . اخه میرم سرکار
راستی اون ۱۰ نفری که گفتی مذکر که نبودن؟
قربانتـــ

سلام .
مرسی .
بد بودم الان بهترم !
رگ سیاتیک چیه ؟؟؟!!!!
تمرین نبود یه عالمه ترجمه بود که انجام نداده بودم خب ! مثلا فک می کردم زرنگم ! حالم حسابی گرفته شد ولی .........
حالا بعد کامل تعریف می کنمش !
تو سر چه کاری می ری ؟! هان ؟
نه بابا همه دختر از نوع بیخود بودن .
یه پسر با عرضه وجود نداشت جای همشونو بگیره که !!!

محمد نادر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

بله میدونم شما هم جزء نویسنده هاش هستی اما بدون مطلب
مثل بقیه هم کلاسیام
کلی زحمت کشیدم وبلاگ به این خوشگلی زدم . همشونم خودم عضو کردم و رمزو اینا بهشون دادم
بازم نمیان بنویسن
میرن سایت میشینن اهنگ دانلود میکنن
ببخشید یه لحظه جو گیر شدم
قربانتـــــ

من می نویسم !
بعدا !
من اهنگم دانلود نمی کنم تازه .
خواهش می کنم شما مدیر وبلاگی . حق داری دعوامون کنی !
شرمنده

محمد نادر سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
چطوری؟
خوبی؟
منم خوبم
رگ سیاتیک خودمم تا 2 روز پیش نمیدونستم چیه
یکشنبه صبح که زورکی از خواب بلد شدم برم یونی یهو متوجه شدم که اولین مهره ی کمرم ( شایدم دومیش ) وسطش به صورت نقطه ای درد میکنه فجیع
در عجب بودم که چرا درد میکنه
اخه من که کار سنگینی انجام نداده بودم
بعد عجیبترم این بود که فقط 1 نقطش درد میکرد
بعد از کلاس از جوا ( همکلاسیم که مربی فول کنتاکته) پرسیدم
گفت که رگ سیاتیکته . سرما خورده
باید گرم نگهش داری تا خوب شه .
اخ چقدر سخته تو تاریکی تایپ کردن
منم سر یه کاری میرم دیگه
میرم دفتر داداشم اینا
مطالباتاشونو میگیرم . . چایی درست میکنم . . . بار خالی میکنم . . . بار میزنم . . .میز هارو دستمال میکشم . . . ساز میزنم . . . ساز میزنن . . .تلفن جواب میدم . . .90% مواقع هم میشینم پشت کامپیوتر زوما بازی میکنم
راستی
1 پسر اگه با عرضه باشه سرتغ هیچ دختری نمیره و راحت زندگیشو میکنه . اینجوری:

مثل من
1چیزی : امروز اصلا خشمگین نشدم
تا 1 ساعت پیش هم پیش مهدی بودم 1 دوسیب گل زدیم خیلی صفا داد
اخ چقدر حرف زدم
قربانت_____

سلام خوبم
مرسی که توضیح دادی تو تاریکی این همه وقت گذاشتی
چراغ ندارین شما ؟!
بعدش اینکه شوخی بود یا واقعا کار می کنی ؟ چه دفتری ؟
در مورد پسره هم باشه هرچی تو بگی درسته حتما !
خوش حالم که شادی ..........

مهدی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.virtue.blogsky.com

سلام الهه جان
واقعا به این میگن بد شانسی اما عیب نداره فکرشو نکن فقط کافیه ریلکس ریلکس ریلکس تر باشی همین

حالا این داستان ادامه داره !
دیگه نمی کشیدم بقیه بدبختیم رو هم بنویسم ولی خواهم نوشتش !!!
بعدا می تونی هر جا ازت پرسیدن بدشانس ترین ادم دنیا کیست راحت جواب بدی !!!!

مهدی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.virtue.blogsky.com

راستی یه سوال
چند وقته این وبلاگو زدی؟
منظورم اینه که چرا اینقدر تعداد بازدیدت زیاده؟
۴۰۸۴
پایه وبت بالاست.

نه فقط محمد همیشه سر می زنه . بعضیا هم می یان و میرین !
از ۲۹ خرداد
تو یه ماهه جلو می زنی !

مهدی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.virtue.blogsky.com

دوباره سلام
نمیدونم چرا اینقدر کم حافظه شدم.
میخاستم ازت تشکر کنم یادم رفت
مرسی از اینکه لینکم کردی به قول خودت موجب افتخار . . .
گفتم که کم حا فظه شدم
. . . دارم فکر میکنم ببینم چیزی یادم نرفته . . .
آهان
نه بابا اصلا هم پر حرف نیستی.
فعلا.

سلام مهدی جان
می خواستی ؟! اشتباه نوشتیا
خواهش می کنم
ممنونم ازت

مهدی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.virtue.blogsky.com

سلام
جدا ه ماهه جلو میزنم؟ به قول ممد ای بابا.
راستی ممنون از غلط امللایی ه گرفتید خانوووووووووووووووووووم معلم

یک ماهه .........
خانوم معلم نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد