همه دوست دارند  

که بر روی قله  

 زندگی کنند،  

 اما بهترین شادیها را  

در بالا رفتن از کوه  

                تجربه می کنند .

از میان آنان که برای دعا به سوی تپه می روند ، تنها آنان که با خود چتر می برند به کار خود ایمان دارند ...

خدایا ایمان و اطمینانم رو زیاد کن ،

همچنین امید و صبرم رو ،

خدایا زندگیم رو هر روز زیباتر کن و

کمکم کن که دیگه هیچوقت زندگی کسی رو زشت نکنم و

دلیل غصه ی هیچکسی نشم ...

خدایا خیلی دوست دارم ،

کمکم کن خودم رو بیشتر دوست داشته باشم !

سلام سلام 

من الهه ام 

می خوام دوست تو باشم ...

یه دوست تازه 

با یه دنیا حرفای تازه

حرفای دل من واسه تو !

و یه گوش واسه حرفای قشنگ تو دوست خوبم 

سلام به همه ی دوستای تازم ....

_ این اولین پستم تو این وبلاگه ! دقیقا یه سال قبل !

می خواستم بگم وبم یه ساله شد ...

چه زود می گذره !!!

یادداشت 3

چقدر تابلو !

چقدر تابلویه که خیلی دلم واسه نوشتن تنگیده ...

واسه آپ کردن !

(عقده ای !  هیه )

چقدر جالب !

چقدر جالبه که آخرین پستم واسه 29 اسفند بوده و

امروز 29 اردیبهشته !

2 ماه غیبت داشتم ...