سلام سلام 

من الهه ام 

می خوام دوست تو باشم ...

یه دوست تازه 

با یه دنیا حرفای تازه

حرفای دل من واسه تو !

و یه گوش واسه حرفای قشنگ تو دوست خوبم 

سلام به همه ی دوستای تازم ....

_ این اولین پستم تو این وبلاگه ! دقیقا یه سال قبل !

می خواستم بگم وبم یه ساله شد ...

چه زود می گذره !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام خواهر نازنینم
تولده اینجا؟
هوراااااااااااا
اااااا پس شیرینیش کو؟
راست میگی هااا الهه جون خیلی زود گذشت...
منم یادمه که همون اوائل که این وبلاگ رو زدی باهات دوست شده بودم
بازم تولد وبلاگ الهه مبالک


سلام به روی ماهت .
عزیزم اینجا تولد غمهای منه .
اینجا شیرینی ندارم .
شروع اینجا که توی اوج تنهاییم بوده رو جشن نمی گیرم...
منی که واسه ی خودم همیشه یه عالمه دوست داشتم .
ببین که چه حالی بودم وقتی اومدم دوستایی پیدا کنم که اینقدر ازم دور باشن که نتونن آزارم بدن !
اینقدر که به اونا تکیه کنم و بتونم از کسایی که ازشون بیزارم دل بکنم .
عزیزم از پارسال چنین روزی ! حالم خیلی بهتره ولی هنوز به شادی مطلق نرسیدم .
سردرگمم کمی .
خودم رو پیدا نکردم هنوز ...
ولی خداییش دوستای خیلیییییییییییییی خوب و ماهی پیدا کردم .
اولیاشم شکیبا جون گلم و محمد بودن
دوست دارم شکیبا جون

Nima پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://popcrazy.blogsky.com

بزنید کنار استاد نیما وارد میشود.
اهههه ....
دیرینگ دیرنگ!!!!
ضمن تبریک تولد وبلاگ شما آجی عزیز باید به عرض برسانم که گاو مش رجب ۶ قلو زاییده است!!
یوهوووووووووووووووو!
چه شود!!

استاد ؟
استاد چی هستی تو ؟!
مش رجب کیلو چنده بابا !!!
سر خوشیا ...

نکرت پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com


ئه
راس میگیا
یادش بخیر
این پست رو که زدی منم واست نظر گذاشتم
نه
فکر کنم واسه چند پست بعد از این نظر گذاشتم نه؟
یادش بخیر
تولد وبت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!

آره از پست بعدیش با هم اشنا شدیم ...
یادش بخیر !
ولی یه بار همین پست رو واسم نظر گذاشته بودی ،
هنووووز نفهمیدم دلیلش چی بود !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد