ضرب المثل

امروز یه ضرب المثل شنیدم ، واقعا درست و بجا و زیبا بود : 

خوبی که از حد بگذرد    ،    

                              نادان خیــال بد کند ....

نظرات 3 + ارسال نظر
نکرت پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
قالب جدید مبارک!

میگم امروز شنیدی اینو؟

اصلا هم تو وبلاگ من نخوندیش؟


قربانت

سلام
بد نیستم
تو خوبی ؟!
ممنون ، ولی تبریک نداره ...
آره تازه شنیدم !!!
مگه تو نوشته بودیش ؟! کو ؟!

نکرت جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟منم خوبم
چرا تبریک نداره؟
خب هرچی باشه بالاخره تحول دیگه
رفتی جز دسته متحولین
اری
من هم نوشته بودم
تو دسته بندی سخن بزرگان باشه فک کنم
ما همیشه دعا گو دوستان هستیم
قربانت

سلام
ممنونم
تحولاتم اصلا خوب نبوده محمد
زورکی که باشه تحولم تحول نیس .
ولی یهو یه آدم دیگه دارم می شم ...
من هیچوقت تحول دوس نداشتم
دیدم نوشتت رو ، آره بود ولی من نخونده بودم گویا ...
مرسی که دعاگوی دوستانی ، البته اگه منم جز دوستات حساب کنی !!!

شکیبا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

برات ارزو دارم که هیچوقت تو عمرت به نادان برخورد نکنی تا قدر خوبی هات همیشه دونسته بشه

هیچوقت قدر خوبیام دونسته نشد !
حتی وقتی به دانا برخورد کردم شکیبا جونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد