تولدم مبارک 

  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ

الهه جانم تولدت مبارک

آرزوی من اینه که هر روز روز تولد آدمایی خوب و دوست داشتنی مثل تو باشه


بسیــــــــــــــــــــــــار ممنــــــــــــونم ازت خواهر مهربونم ...

مهدی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
الهه جونممممممممممممممممممممممم
تولدت مبارک معشوقه ی خوشگل خودم
الهه الهه الهه الهه الهه الهه الهه الهه الهه الهه
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

سلام عزیز دلم
هیه
مرسی فدات شم
منم عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم مهدی جونم

مهدی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

من بیشتر ...

نکرت شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
شرمنده
نتونستم زود تر از این بتبریکم
مبارک!
راستی
این مهدی که بالا من نظر داده کیست؟

سلام . خوبی ؟
ممنون
تو که وبتو ترکوندی دیگه چرا آدرسشو می زاری !!!

مگه من عاشق چند تا مهدیم ؟
یه مهدی دارم ، عزیز دلمه دیگه !
یه مهدی دارم عاشقمه دیگه !

* تو که بهتر از من میشناسیش ... *

نکرت سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

salam
ma ke gij shodim

سلام
چه عجب ، از این طرف ها ...
شما گیج شدی ؟
چرا ؟
من که بهت خبر داده بودم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد