عزیز دلم 



یه دنیــــــــــــــــــــــــا دوست دارم !



Spaghetti Smooch


می خوام بهت بگم که می دونم هر کاری که می کنی فقط به خاطر منه



عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم ...  


Valentine hand heart





*  قیافت وقتی منو میبینی اینجوریه :


Couples


هیه 



Sign I Love You

سرشارم از شادی و خوشحالی !

 

خوشحالم از اینکه اینقدر از زندگیم راضیم و اینقدر + اندیش شدم !

 

خوشحالم از احساس صمیمیت و نزدیکی ای که به خدا می کنم و از اینکه احساس می کنم پشتیبانی قوی دارم !

 

شادم ولی نه از اون شادی هایی که به سختی و با یه اتفاق خارق العاده به دست بیاد ، یه شادی زیبا و سهل الوصول ...

شادی ای که فقط کافیه اراده کنی تا بهش برسی ! خیلی راحت و بسیار شیرین ...

دیدم به همه  چیز عوض شده ، زیبا شده ، زندگی شیرین نمی شد به چشامون که می شد شکر بزنیم !!! هیه ، فک کن ! به چشمام شکر زدم !!!

خیلی خوبه این روزا ، امیدوارم خدا روزای زندگی هممونو همیشه اینقدر زیبا کنه که بدون اون هرگز نمی شه به شادی واقعی رسید ...

 

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند

رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من
.
.
.
برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم
که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند
گوشی که صداها و شناسه ها را در بیهوشی مان بشنود
برای تو و خویش روحی که این همه را در خود گیرد و بپذیرد
و زبانی که در صداقت خود ما را از خاموشی خویش بیرون کشد
و بگذارد از آن چیزها که در بندمان کشیده است
سخن بگوییم