خسته نباشید !

دوستان بیاین به من خسته نباشید بگین ! درسته به کسی خبر ندادم ریا نشه ! اما من از صبح تا غروب سر کار می رم ...


کسی خسته نباشید نمی گه آیا ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com/

سلام الهه ی مهربون

جقدر خوب خواهر گل من سر کار میره...
خوش به حالت الهه جون ...
خوب منم اولین نفر که به خواهر جونم میگم:
خسته نباشی عزیزم

ممنونتم

خیلی خوشحالم که باز بهم سر می زنی !

آخه خیلی گلی و من خیلی دوستت دارم

خیلی

شکیبا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com/

سلام به آبجی ماهم

من یه آیدی بیشتر ندارم ولی گلم من خیلی وقته که دیگه چت نمیکنم و حتی یادم رفته چطوری بوده ...بعدشم شبا خیلی زود میخوابم... ولی سعی میکنم دوباره برنامه یاهو رو پیدا کنم و هر وقت بودم آن بشم تا کلی تا باهم حرف بزنیم

بووووووووووووووووووووووس

سلام عزیز دلم !

آره واقعا دلم خیلی حرف باهات می خواد ، آخه تو دوست گلم و خواهر مهربونمی ، دوست دارم

بووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد