دیپاک چوپرا :


    در بطن هر انسان فرشتگانی وجود دارند که


تنها آرزویشان آن است که زاده شوند ...




نظرات 6 + ارسال نظر
ویژه نامه محرم 1391 چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.kashmarpatogh.com/moharram91

سلام دوست عزیز. با ویژه نامه ی با موضوع محرم 1391 بروز هستیم. از شما دوست بزرگوار برای بازدید از این پست دعوت میشود. در ضمن این مطلب هر چند ساعت بــ روز می شود. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم..

شکیبا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام الهه عزیز

خوبی؟

منو ببخش که اینقدر دیر اومدم ...

جمله قشنگی گفته ...
ولی نمیدونم چرا هیشکی از من خوبی نمی بینه و همش بدیهامو به رخم میکشن؟!!
الهه ینی من هیچ فرشته ای درونم نیست؟؟

خیلی داغونم...

سلام عزیزدلم

شکیبای من تو خودت فرشته ای

بی خیال آدمهای قدر نشناس

بی خیال

مهم اینه که واسه خدا خیلی عزیزی و من اینو خوب می دونم گلم

خیلی دوستت دارم :-*

mohamad شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

چه آرزویی!
آواز .. از دور خوش است!
اگر دهل بود میگفتم خوبه
اما دهل شرف داشته باشه شاید! :|
اندکی با تلخی همراه بود!

شکیبا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام الهه ی مهربون

حالت چطوره گلم؟

سرکار خوش میگذره عزیزم؟

شکیبا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام آبجی گلم

حالت چطوره؟

مثل اینکه تو هم مثل هم حسابی سرت شلوغه هااا

بوووووووووس

باران زده پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد