بلاگ اسکای ...

سلام

بعد از مدتها اومدم به وبلاگ سر بزنما

اصلا در نگاه اول از تغییرات بلاگ اسکای خوشم نیومد

افتضاحه ...

اما بلاگ اسکای واقعا یه گنجینست برای من

گنجینه ای از خاطرات خوب ...

و یه مجموعه از یادگاری های خوب ...

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ http://asemanesher.blogsky.com

سلام


به ابجی خوبم الهه عزیز و گرامی

اولا امیدوارم کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته باشی

و با امتیازی در حد ممتاز در رشته مورد علاقه وارد دانشگاه گردی

ثانیا منهم در بلاگ اسکای تعداد زیادی شعر بداهه سرایی دارم

که در صورتی این نسخه افتضاح اصلاح نگردد

تمامی اشعارم را به وبلاگ دیگری متتقل می نمایم

و از بلاگ اسکای خدا حافظی می کنم

که امیدوارم چنین نشود

و مدیران بلاگ اسکای این نسخه بسیار مبتدیانه و ناشیانه را

تبدیل به یک نسخه ی کاربر پسند نمایند


داداش شما منصور

سلام
ممنونم که به وبلاگم سر زدید
و ممنون از آرزوی خوبتون برای من ...

شکیبا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ق.ظ http://shakiba1.blogsky.com

سلام الهه ی عزیزم

منم از تغییرات بلاگ اسکای اصلا خوشم نیومد همون قبلیه خیلی بهتر بود آدم گیج میشه با این!

اما برعکس تو تلخ ترین خاطره ی زندگیم توی بلاگ اسکای اتفاق افتاده اما نمی دونم چرا نمی تونم ازش دل ببرم؟!
خب شایدم دلیلیش داشتن دوستی خوب مثل تو اینجا باشه

منم از بلاگ اسکای خاطره بد دارم گلم
اما خوشحالم که تورو دارم
خیلی ماهی شکیبا جونم
I LoVe You
یادش بخیر اولش برای موندن نیومده بودم
اولین دوست خوبم توی بلاگ اسکای محمد بود ، فقط به خاطر اون بود که موندم و بعد اینجا برام کم کم یه جای مهم شد و تو هم که تنها دوستمی که برای من باقی مونده
دوستت دارم و همیشه برات ارزوی موفقیت و شادی و خوشبختی می کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد