درد دل با خدا

خدایا ،

می دونی که ، دلم گرفته ، از دست خودم ! دیروز که فکر می کردم ، با خودم می گفتم با همه ی کمبودایی که دارم حسشون می کنم و از نظر روحی آزارم میدن ، بازهم چقدر خوشبختم که حس میکنم تو هوامو داری.

خدایا من میدونم خیلی چیزا بهم دادی که لایقشون نیستم ، اما تو تنها کسی هستی که همیشه می تونم ازش طلبکار باشم . متاسفانه برای همه میمیریم و قدرمونو نمی دونن اما به تو که می رسه ، به خاطر هرچیزی ازت طلبکاریم.

خدایا هم می دونم در حقت خیلی قدر ناشناسم و هم می دونم چقدر بزرگواری که هوامو داری

خدایا خیلی خوشحالم که میدونم چقدر دوستم داری ؛ گرچه باعث شرمندگیمه !

خدا جونم، سعی می کنم صبور باشم و با شرایط زندگی بسازم. همیشه ازت صبر و آرامش خواستم ، اما می خوام بهت بگم رسیدن به صبر و آرامش با همه ی چیزایی که بهم دادی ، شدنیه اما من خیلی پررو و زیاده خواهم !

کمکم کن حکمتت رو بهتر درک کنم. چند تا خواهش بزرگ ازت دارم،

کمکم کن هرگز دل کسی رو نشکنم، منظورم دوستام و اطرافیان هم هست اما بیشتر مامان و بابام برام مهمن ، نمی دونم چرا اما مدتیه خیلی احساس می کنم بهشون مدیونم، مدیون محبتایی که پاسخی نمی گیرن.

درگیر کارام هستم،غروبا دیر میرم خونه،وقتم و باهاشون نمی گذرونم، خستم و به خاطر ناراحتی های روحیم ازشون فاصله میگیرم. اما واقعا دوستشون دارم، خدایا ازت براشون سلامتی و شادی می خوام.

کمکم کن هواشون رو داشته باشم ...

خدایا بهم کمک کن تا ارادم مثل قدیما بشه، دوباره همون الهه‌ی محکــــم و استوار شم با همون اراده‌ی آهنین !

خدایا کمک کن بتونم به موفقیت های بزرگ برسم، قدر موقعیت‌هام رو بدونم و تو مسیری که هستم پیشرفت کنم و روز به روز بهتر از قبل بشم.

خدایا کمکم کن تو کارم هم دوباره جدی شم و اوضاع کارا بهتر پیش بره.

و از همه محمتر، خدایا رابطه ی خودم و خودت رو بهتر کن !

دوستت دارم خدای خوب و مهربونم ! یه دعای خصوصی و ویژه هم برای یه نفر دیگه دارم که به خودت میگم فقط :D هیه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://shakiba1.blogsky.com

سلام الهه جونم

اول خدا و بعد قدر مامان و بابات رو بدون جونکه از اینا هر چقدرم که غافل بشی چون از ته دل و واقعا دوستت دارند از تو هرگز غافل نمیشن.

خوش باشی عزیزم

سلام گلم؛
آره حق با تویه عزیزم
شکیبا من چرا هیچوقت نمی تونم دوستی داشته باشم که دقیقا مثل خودم باشه و انتظاراتم رو برآورده کنه ؟
من انتظار دارم یکی همونطور که باهاش رفتار میکنم باهام رفتار کنه !
دوستای خوبی دارما ، اما گاهی ازشون می رنجم خب !
دوستت دارم
بووووس

شکیبا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://shakiba1.blogsky.com

الهه جونم خدا رو شکر کن که دوست و رفیق داری حالا گاهی هم می رنجی ... حالا من که به غیر از دوستای مجازی که اونم فقط تو برایم موندی چه کار کنم..

گاهی اوقات اونجوری خیلی بهتره .
فدات شم
مگه هر دوستی لیاقت تورو داره ؟؟؟
I LOVE YOU SHAKIBA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد