خدایا !

خدایا کمکم کن از تمام قدرتی که بهم دادی استفاده کنم


و به تمام چیزهایی که عمیقا می خوامشون برسم


نه اینکه تمام موهبت هام رو الکی هدر بدم و در آخر


نه خودم به چیزی رسیده باشم و نه خیری به کسی رسونده باشم ...


خدایا آرزوهای بزرگ زیادی دارم ،


روح من رو به اندازه ی آرزوهام بزرگ کن ...


خدایا به من توان بده ، برای صبر و برای رسیدن به آرامش !


خدایا همیشه در کنارم باش و هدایتم کن ،


درست مثل همین حالا !

نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://shakiba1.blogsky.com

سلام الهه جان

یه چیزی بگم؟
این حرف تو با خدای خودت هست اما...
الهه جونم آرزو آدم رو از خدا و هدف اصلی آفرینش دور میکنه و باعث میشه که آدم همیشه احساس کنه که یه چیزی تو زندگیش کم داره و اینطوری رنگ آرامش رو نمی بینه ..
شاد باشی گلم

سلام عزیزم
شرمنده ولی خیـــــــــــــلی در اشتباهی ، اصلا اینطور نیست
هدف اصلی آفرینش از نظر تو بی هدفیه ؟ آرزوهای آدم اهدافش هستن و امید به رسیدن به اونا دلیل زندگیه ماست
آدم بی آرزو یعنی آدم بی هدف !
احتمالا از حرفای من برداشت اشتباهی داشتی
دوستت دارم گلم

شکیبا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://shakiba1.blogsky.com/

سلام الهه ی عزیز

ان شاالله که اشتباه برداشت کرده باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد