my heart is broken

اگه یه غم گنده برای همه ی زندگیت توی دلت بمونه ! بمونه و بدونی که این غم هیچوقت تنهات نمی زاره ، گاهی دلت می گیره، بی دلیل ، بیخود !

اگه یه غم گنده تو دلت بمونه ، دیگه هیچوقت واسه اشک ریختن بهونه نمی خوای، دیگه هرگز خنده هات رو خودت هم باور نمی کنی ! گاهی از خودت می پرسی الان من خودمم ؟؟؟!!!

اگه یه غم گنده داشته باشی و یهو دلت هم بگیره و هیــــــــــــــــــــــــــــچ راهی واسه باز شدنش نباشه، آدم بمیره بهتره والا، بد حسیه ، بد ! همین الان که دلم گرفته ، اینقدر حالم بده که دلم می خواد اگه می تونستم یه آرزو کنم ، از خدا می خواستم که آدم دلش هیچوقت نگیره ! ( البته اگه می تونستم یه آرزو کنم ، آرزوی دیگه ای می کردم ، 100 % هم اشتباه می کردم ... )

نمیدونم والا !

اینم شد زندگی آخه ، عمرمون گذشت و ... گذشت دیگه ، گذشت !

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://shakiba1.blogsky.com/

منم گاهی بی دلیل از دست این زندگی دلم میگیره ولی وقتی یادم میاد که هدف و زندگی اصلی این زندگی کوفتی نیست دلم خنک میشه و آروم میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد