روزای الکی ...

خدا جونم ؟ باشه ایرادی نداره ، هر کاری خواستی با زندگیم بکن دیگه اگه حرفی زدم !!!


- تازه از دریا اومدم ، رفتم شنا کردم اینقدر حال داد تصمیم گرفتم از این به بعد 5 شنبه ها که زودتر تعطیل میشم برم استخر !

- امروز یه عالمه روی یه نقشه داشتم کار می کردم ، منم که اصلا اعصابم ضعیفه کلی تمرکز کرده بودم و اینا ، یهو خسته شدم ، بستمش ، Save هم نکردم حتی !

حالا فردا کلی کار دارم باز .

- مسئول یه پروژه شدم که قبلا رئیسم روش کار می کرده و همیشه شبکه به دلیل غیر معلومی دچار مشکل میشه ، یعنی خیلی حل مشکلش برام حیاتیه ، هم واسه آبروی خودم ، هم شرکت ! کلا خیلی نیاز به لطف خدا دارم ، الان یک هفتست فقط دارم استرسش رو تحمل می کنم !

سر همین پروژه هم خیلی اعصابم بهم ریخت ، هرکاری که میگم می خوام بکنم اون رئیسم می گفت نه این فکر نمی کنم جواب بده ! هی همین رو می گفت ، یعنی دیگه اعصاب برام نمونده بودا ، یهو یک بار برگشتم بهش گفتم من هرچی میگم شما میگی جواب نمی ده ، میشه بگی چی جواب میده ما همون کارو بکنیم ؟؟؟ واقعا رو مخ بود این آدم ، بعد تازه خوشم اومد یه همکارم بهش گفت همین کارهایی که این میگه و شما میگی جواب نمی ده رو تست کردی تا حالا ؟ گفت نه ! یعنی آدم دلش می خواد خفش کنه ! هیه ، حال کردم با این جمله که بلاخره ساکتش کرد ولی !

حالا خدا خودش باید کمک کنه آبروم نره!

همین دیگه ، کلا این روزای من سرکار داره اینجوری میگذره و الان مهم ترین چیز برام همین پروژه هست ولی فعلا !

بعدشم اینکه روزای تعطیل من در کمال عدم علاقم به این موضوع دارم تا ظهر می خوابم ، مثل همین امروز و بعدشم میرم بیرون واسه گردش و تفریح و خلاصه شب هم زود خوابم نمی بره ، بعد یعنی واقعا فرداش سر کار بهم سخت میگذره ها ! واقعا ! از بی خوابی میمیرم !!!

خدایا کلا کمک کن یکم زندگی برام شاد تر شه ! خیلی ممنونم خدا جونم ، به خاطر همه چیز ...  :-*


نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://shakiba1.blogsky.com/

منم الان دلم خواست برم استخر!!
سانس بعدی در حال شنایم!

س م ح جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

وبتو خوندم دوست داشتی تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد