باز هم جمعه تموم شد !

یعنی اینقدر بی جنبه هستم من، که یه روز جمعه که تموم میشه همه ی کشتیام غرق شدن ، چون یه هفته دیگه باید کار و تلاش سخت رو آغاز کنم !

نمی دونم چرا کلا تو زندگی بی انرژی و بی رمق شدم !

دوباره تنبلیم فصل جدیدی رو آغاز کرده

تمام هفته من منتظر 5 شنبه هستم !

اینم شد زندگی آخه ؟؟؟ دارم فقط می گذرونم روزا رو !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
Lidoma شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ http://lidomadl.com

سلام .وب زیبایی داری.خوشحال میشم ب وب من هم سر بزنی

تنبل مقدس شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://stsloth.blogsky.com

سلام
تنبلی شاید به خاطر گرماست. بدجوری رمق آدم رو می گیره. و البته برای من صرفاً پوچ بودن این همه رفت و آمد و قیل و قال بیش از همه انرژِی بره.

نه این تنبلی از اون تنبلی ها نیست !
این تنبلی ، تنبلی ناشی از ... نمیدونم واقعا ! یکم شاید کم بودن انگیزه باشه ! یا عدم وجود امید به آینده ی روشن !
اما کلا هم که گرما حال آدم رو میگیره ، اما من خدارو شکر 24 ساعته زیر کولرم ، فقط یکم تو راه رفت و آمد به سر کار گرمم میشه ، البته اونم بیشتر صبح ها چون غروبا هوا بهتره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد