افکار درهم

تازه کارای شرکت رو تموم کردم ، امیدوارم فردا همه چیز به خیر و خوشی تموم شه ! خیلی کار باحالی کردم ، با شرکت رقیبمون رفیق شدم و باعث شدم دعوای شرکت ما و شرکت اونا بلاخره آروم شه ،

درواقع یه پروژه مشترک داشتیم و اونا فقط داشتن ما رو خراب می‌کردن و کارمون رو قبول نداشتن ! حالا از وقتی من کارا رو تحویل میدم دیگه خوبه همه چیز و من رضایتشون رو جلب کردم !

البته همه گفتن آدمای خیلی خطرناکی هستند و نباید گولشون رو بخورم ! حالا ایشالا فردا هم آخرین کارم رو قبول کنن و راحت شیم .

دارم گلابی میخورم ، فک کنم دهمین گلابی امروزم باشه ، یه زمانی از گلابی متنفر بودم نمیدونم چرا حالا عشق گلابی شدم ...

امروز خیلی خوردم ، هیه ، هم میوه هم شیرینی ! نوش جونم ...

یکم استرس دارم و نگرانم واسه کسی !!!

اما سعی میکنم خودم رو آروم کنم و ذهنم رو منحرف و بگم حالا زوده واسه غصه خوردن ...

این روزا که همه چیز تو زندگیم عوض شده و دیدم رو دارم نسبت به همه چیز عوض میکنم . دیدم نسبت به دوست صمیمیم هم همین وسط عوض شد ، یعنی همین آدم بودا اما من سعی می کردم فقط خوبیاشو ببینم ، اما خریت محضه ! باید قبول کنم هیچکس تو دنیا نمی تونه مثل من طرف مقابلش رو با تموم وجود دوست داشته باشه ، واسه همینه که من نمی تونم دوستی ای که دلم می خواد رو تجربه کنم ! بی نقص !!! البته دیگه برام مهم نیست ، چون چند روزه هم دیدم رو بهش عوض دارم میکنم و هم انتظاراتم رو ، اشکال نداره ، آدم احساس تنهایی کنه بهتره تا با نارفیقا دوستی کنه !!!

خداییش من هر کس رو دورو برم دیدم خودش رو به بقیه ترجیح میداده ، در صورتی که من برعکسم ! بقیه رو به خودم در خیلی از موارد ترجیح میدم و متاسفانه چیزی هم عایدم نمی شه !!!

دلم واسه کسی که یه دنیا دوسش داشتم و قلبش خیلی بزرگ بود تنگ شده ! کسی که با همه آدما فرق می کرد، اون واقعا دلش از جنس دل من بود ؛ بلکه هم هزار بار مهربونتر !!!

اما مرد ؛ دلش رو میگم ...

اونم دیگه مهم نیست ... (هر روز ، هر یک ثانیه در میون این جمله رو به خودم میگم ...: همه ی راه ها برگشت نداره الهه جان، این رو بفهم ، گاهی بعضیا کاری میکنن که هرگز بخشوده نمیشن، راهی رو میرن که دیگه نمی تونن برگردن ، یعنی تو نباید اجازه بدی، تو دیگه نباید قبولشون کنی ، مثل احساسی که دیگه نباید به دوستت داشته باشی ، باید بدونی دیگه هرگز نباید بهش بگی تو جای خواهرمی ! چون نیست ، چون میدونی اون خودش رو به تو ترجیح میده !!! چون اون لیاقتش رو نداره و تو نباید خودت رو گول بزنی! میدونم میبخشی اما توروخدا دیگه مثل قبل دوستش نداشته باش، بخدا فقط خودت اذیت میشی الهه جان)


نظرات 1 + ارسال نظر
عزیز دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

salam
khobi elahe jan
in harfa chiye delam gereft
vali beza ye chizi begam ro harfat vaysa chon in donya arzeshe injor adamaro injor dostiyaro nadare
avalesh sakhte vali rozi chan bar in jomlei ke neveshti ro bekhoni mesle abe ravan az zehnet pak mishe"MORD DELESHO MIGAM"

سلام
والا هستم روی حرفام اما یکم نه به اون سرسختی ...
دوستم هم فهمید ازش ناراحتم و اینا
کلا خیلی تلاش کرد حالم بهتر شه
گرچه تو روزای سختی هستم از نظر روحی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد