صبح بخیر اول مهری ...

سلام الهه ، هیه

صبحت بخیر ، چقدر دوست دارم اینو که ساعتا عوض شده ، سرکار اومدن یه کوچولو آسونتر میشه و به جاش شاید یه برنامه صبحگاهی برا خودم بزارم ، شاید اصلا تصمیم بگیرم صبحا پیاده روی کنم اصلا !!!

حالا دیگه دفترچه گرفتم توش برنامه ریزی کنم دیگه ، هیه

هنوز هیچی توش نیست، اما به زودی پر میشه ...

می خوام فقط واسه خودم پر انرژی باشم و بیشتر برا خودم وقت بزارم ...

* راستی با دیدن دانش آموزا توی مسیر دوباره هوایی شدم و رفتم تو فکر ... می گفتم خدایا کاش می شد منم مثل اونا بودم !

دیشبم که داشتم سریال می دیدم می گفتم کاش مثل دختره تو سریال الان تو اون سن بودم ، یا همینطوری دیشب رفتم به یه وبلاگ که مال یه دختر 15 ساله بود و باز با خودم گفتم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد