.!


دیشب با خودم می گفتم تو که 100 درصد مطمئنی و ایمان داری که خدا جواب همه کارای آدم ها رو می ده ، چرا اکثرا دوست داری کارای بقیه رو تلافی کنی ؟؟؟ مگه شک داری که خدا خودش خوب این کارو انجام می ده ؟؟؟

اتفاقا تلافی خدا بهتر و عادلانه تره ،

سخته اما بعضی ها رو باید واگذار کرد به خدا ...


فردا با مدیرعامل شرکت جلسه داریم و من باید در مورد دقیقا 6 مورد مفصلا صحبت کنم ! حالا امروز هم وقت دارم مطالبم رو آماده کنم ، اما اصلا حس کار کردن نیست ، از صبح هی دارم کارم رو به تعویق می ندازم ...

خدا به دادم برسه ، با این بی حس و حالی ای که این روزا من دارم ، به هیچ جایی نخواهم رسید ...

الهه جان یکم تلاش کن ، تمرکز کن ، همه افکار بد و غم و غصه ها و دلخوری هات رو بریز دور  ، جان من حداقل سر کار، کارت رو بکن !!! باشه ؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام الهه ی عزیز

ماشاالله سرت حسابی به کار گرم شده هاااااااا
خوش به حالت...

سلام عزیز دل الهه ،
می دونی چقدر دلم برات تنگ میشه این روزا ؟!
البته میدونم مشکلاتی داری و سرت شلوغه گلم ...
سرم هم به کار گرم که هست اما قبلا بهتر کار می کردم ! ولی خب باز هم شکر ...
دوستت دارم خیلی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد