منتظرم !

امروز حالم از دیروز و هر روزم بهتر بود ، اونقدر که بهم یه حمله قلبی هم دست داد !!!

امروز همینطوری از صبح تو خودم بودم ، تو فکر بودم ، به خیلی از چیزای غمگین داشتم فکر می کردم ، اما یه لحظه که رفته بودم از یه فروشگاه خرید کنم ، موقع بیرون اومدن احساس کردم قلبم از همیشه (همه عمرم) تند تر می زنه ، خیلی اوقات شده که احساس تپش قلب کنم و اینا ، اما این یه چیز خاص بود ، اصلا وحشتناک بود !

تمام قفسه سینم درد گرفت ، نمی تونستم نفس بکشم .

آروم رفتم به یه داروخونه و یه قرص خریدم ، برگشتم شرکت و خوردمش . یکم بعدش بهتر شدم اما قلبم درد می کرد.

هنوزم درد می کنه !

نمی گم زندگی هیچ چیز خوبی نداره که آدم بخواد بهش فکر کنه .

نمی خوام ناشکری کنم.

نمی خوام غر بزنم اما واقعا چی بگم ؟

اون فشار عصبی شدیدی که دارم تحمل می کنم ، فشاری که داره قلبم رو اذیت می کنه و احتمالش اصلا کم نیست که یه بار دیگه پیش بیاد . شاید یه بار دیگه شدید تر شه و زبونم لال دیگه هم آروم نشه ! شاید یهو قلبم واسه همیشه ساکت شه .

بعد از این همه خودش رو به اینور و اونور کوبیدن ...

دلم خیلی گناه داشت ... حقش این نبود.

دلم آرامش می خواد ، دلم یکم شادی می خواد. یه شادی غیر منتظره . یه اتفاق خوب . اتفاقی که آرومم کنه .

حتی یه لبخند کوچیک ، یه شادی لحظه ای !

و دلم سلامتی می خواد .

* امشب یه گوشی جدید هم خریدم که هیچ حس خاصی بهش ندارم ! منی که یه آدامس می خریدم خوشحال می شدم ، دیگه همه چیز زندگی برام عادی شده ...

دلم یه شادی غیر منتظره می خواست ...

منتظرم !

نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ق.ظ http://www.shakiba1.tk

خدا بد نده الهه جان
خدا رو شکر که بخیر گذشت
عزیزم بیشتر مواظب سلامتی خودت باش

راستی الهه جون شادی رو هیشکی بهتر از خودمون نمی تونه برامون به وجود بیاره...
ببین یه کاری رو که دوست داری برای خودت انجام بده کلی خوشحال میشی... مثلا یه روز خودت خودت رو به رستوران دعوت کن کلی خوش میگذره!من یه مدت از این کارا واسه خودم زیاد میکردم!!

سلام شکیبا جونم ،
مرسی که اومدی و مرسی که با نظرت شادم کردی ،
چشم عزیز دلم ،
به فکر خودم هم هستم .
امیدوارم حالت خوب باشه و همه چیز بر وفق مرادت ...

شکیبا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام الهه جونم

تولدت مبارککککککککککک خانومی

سلام عزیزم ؛
نمی دونی چقدر خوشحالم که همه کسایی که دوستشون دارم به یادم هستن .
مرسی گل من ،
یه دنیا خوشحالم کردی
فدات بشم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد