تو کیستی،که اینگونه،بی تو بی تابم؟

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم .

 

 

.....................................................

 وااای که آدم وقتی عشقش رو ببینه چقدر  

شارژ می شه ! 

هیه . شادم . شاد !

همچین خسته و افسرده مانده ام و هیچ چیز دلم را شاد نمی کند !

حتی از آسمان هم باران می بارد !!!

اه

نخستین اصل قانون اساسی جهان این است   

که هرکس آتش افروزی کند خود نیز میسوزد !

یادته بچه تر که بودیم ازمون می پرسیدن می خواین بزرگ شدید چه کاره بشید ؟!

اون موقع ها منم مثل هر بچه ی دیگه ای بلاخره به این سوال جواب می دادم .

 هرچند که این جواب خیلی زودم عوض می شد !

ولی بعد تر ها که بزرگ تر شده بودم و می دیدم هر کس واسه رسیدن به یه نقطه ای توی آرزوهاش تلاش می کنه ،

یکم به بقیه غبطه می خوردم !

ولی همین الان خودم ، الانی که می بینم اصلا معلوم نیست دنبال چی هستم تو این زندگی ،

برای خودم متاسف می شم !

الان فکر کنید  از الهه بپرسن :

تو به چه کاری علاقه داری ؟

تفریحت چیه ؟

از چه چیزی خوشت می یاد ؟

از چی بدت می یاد ؟

فکر می کنید الهه می دونه چی باید بگه ؟

 بخدا نمی دونه !

حتی نمی دونه دوروبرش  چه خبره !

* واقعا از اینهمه زندگی با یه آدم پوچ خسته شده ام !

** کاش می شد این الهه یکم ، فقط یکم بخودش بیاد و عوض شه !!

*** من که می دونم ، من رو آرزو به دل می زاره این دختر !!!

هر کسی تو زندگیش یه سری مشکلات داره !

بعضیا مشکلاتشون بزرگتره و تحملش سخت تر .

بعضیا با مشکلاتشون کنار اومدن و خودشون رو با هرچیزی درگیر نمی کنن

 و

بعضیام مثل من شاید از مشکلات می ترسن و ازشون فرار می کنن .

اما انگار گاهی مشکلات نمی خوان ما رو تنها بزارن ...

فکر نمی کنم لذت های زندگی بیشتر از سختیها و مشکلات ما باشه

 و گاهی هر چقدر هم که بخوایم خودمون رو گول بزنیم و

چشامون رو روی تلخی های زندگی ببندیم نمی شه .

گاهی به سختی می خوایم زندگی رو همون طوری که هست تحمل کنیم ،

ولی هی بدتر و سخت تر می شه .

نمی شه !!!

گاهی باید تصمیمای سخت بگیریم .

گاهی باید با خود خودمونم مخالفت کنیم .

گاهی باید تو روی خودمون هم بایستیم .

گاهی باید تنهای تنها بایستیم و بجنگیم !

هنوز نفهمیدم معنای واقعی زندگی چیه ولی

سخته !

هیچ وقت نمی شه خیلی از جوابا رو از دیگری گرفت یا بعضی از چیزا رو از دیگری یاد گرفت !

*  کاش می شد یه عمر بفهمیم زندگی چیه و یه عمر زندگی کنیم !