اگر نمی ترسیدی ،چکار می کردی ؟!

خوشحالم ...

 

 

 

بلاخره خوشحالم ... حالا برم دانشگاه برگردم شاید ناخوش ترین آدم دنیا شدم .....

دیدن!

وای بعضی اوقات ادم یه چیزایی می بینه شاخ در می یاره از دست بعضیا ... 

شما چطور ؟؟؟!!!  

ولی اون روزی که این وبلاگو ساختم . یه چیزی رو نمی دونستم همین الان کشف کردم ! 

خداییش ولی  آدم گاهی نبینه یه چیزایی رو بهتره ها ! 

خلاصه 

خودمم نفهمیدم چی شد! 

ولی ماه رمضون داره تموم می شه .من که دوس ندارم ! ولی فک کنم یه اتفاقی می یفته که منتظرشم. ولی حسه خوبی بهش ندارم !!! 

الان حسه خوبی به اینده ندارم. حالمان هم که بد است .  

و اینکه می ترسم یه گندی بزنم چندی بعد ! 

راستی یه آرزو هم دارم که واسش خیلی دعا کردم . امیدوارم مستجاب شه . باید یکم اوضاع منم عوض شه . شاید بتونم یکم دوباره رو فرم بیام... 

می خوام یه کاری هم بکنم. تازگیا فرصت هم شد و دل من نذاشت کاش اینم بشه !یه جاهاییشم که بدتر کردم !!! 

در کل خدایا فقط تو می دونی درد هاااااااااااااااااااااااااای من چیست . کمک کن دیگه! 

پیشا پیش ممنون . 

(دعای الهه تو  عید فطر ... ) 

متفاوتم امشب کلا ... واسه همینه این پستم اینجوری متفاوته ...

تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن 

در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن  

  

(چقدر دلتنگی و کلافگی حسه بدیه ! آدم کم می یاره ...)


 

یک افق فریاد من از زندگانی سبزتر  

تا کرانی از کرانهای خدا پرواز کرد  

 

غنچه فریاد من در دشت خاموشی دمید 

بر درخت زندگی شب تا سحر لب باز کرد  

 

قطره‌ای از اشک من در تاری شیرین شب 

یک افق فریاد را در دل طنین انداز کرد     

 

رقص بیدی با سرود سرد بادی مشکبو  

چشمه‌ای شد مهربان و گونه‌ام را ناز کرد 

 

چون شکفت از شاخه ی غم غنچه‌ای از عشق، لب 

ناله‌ای از نای من را داستان پرداز کرد 

 

چون تن از دل نغمه ی عشقش به گوش جان شنید 

 در سکوت شب دعا و گریه را دمساز کرد

دوست دارم

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز خلقت تو را دوست دارم

 

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم : تو را دوست دارم

 

نه خطی ٬ نه خالی ! نه خواب و خیالی !

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

 

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازه ی غم تو را دوست دارم

 

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم : تو را دوست دارم

 

جهان یک دهان شد هم آواز با ما :

تو را دوست دارم ٬ تو را دوست دارم