دوستت دارم

دوستت دارم را من

                              دل آویزترین شعر جهان یافته ام ،

  دامنی پر کن از این گل که دَهی هدیه به خلق ،

    که بَری خانه ی دشمن ،

      که نشانی بَرِ دوست ،

         رازِ خوشبختی هر کس

                              به پراکندن اوست ...    

معرفی

سلام ...

سلام به همه ی دوستان خوبی که دست نوشته های منو می خونن .

ممنونم از همتون

توجه کردین بعضی ها خودشونو با شغلشون ، با یه لغب ، با یه اسم مستعار ، با اسم محل زندگیشون ، با عقیدشون ، با دینشون ! یا هر صفت دیگه ای معرفی می کنن؟!
شما خودتونو چه طور معرفی می کنین ؟!

خلاصه ترین توضیحی که از خودتون میدین چیه ؟!

دوست دارین دیگران چه طوری بشناسنتون ؟!

شما اول دوست دارین در باره ی دیگران چی بدونین ؟!

من الهه ام ،

اسممو خیلی دوست دارم ، شاید تو مشخصات فردیم از همه برام مهمتر اسمم باشه  ، اولین  کلمه ای که از خودم به همه می گم اسممه ،

دوست دارم بدونم شما دوست دارین چه طور خودتونو معرفی کنین ؟؟؟

سوالام زیاد شد ؟

خوب درسته اینجا من بیشتر حرف می زنم ، ولی دلم می خواد با دوستام تعامل داشته باشم و

جواب خیلی از سوالامو ازشون بگیرم ...

یه پیشنهاد

خیلی وقت بود دلم می خواست یه جای جدید واسه گفتن از شادی و غم های تو دلم ُ از افکارمُ از خستگی هام ُ از دوستام ُ خاطراتم و هر چی که شد  داشته باشم .  

واسه یه سری دوستای جدید که خیلی دلم می خواد بدونم چقدر می تونن منو خوب بشناسن؟!!! 

چقدر بینا و شنوا هستن ؟ چقدر واسم حوصله به خرج می دن ؟ 

من خیلی دیگران رو دوست دارم ُ گاهی بیش از خودم ! 

البته من خیلی خودم رو هم دوست دارم  

معمولا وقتی ناراحتم و از این دنیا و بعضی آدماش دلگیرمُ می نویسم ُ مینویسم تا خالی شم ... 

خیلی ناراحتم می کنه این که دوستامو ناراحت کنم ُ 

نمی گم پر حرف نیستم ولی وقتای شادیم بیشتر صحبت می کنم ُ با لبخندی که همیشه روی لبهامه  

همه منو دختر پر انرژی و شیطونی می شناسن ُ ولی یه قلب کوچولو دارم که گاهی خیلی دلم براش می سوزه ! آخه همه که مثل من قدر دل کوچولوی منو نمی دونن ! 

همه ی ما گاهی شادیم ُ گاهی ناراحت و غمگین ُ گاهی پر حوصله و گاهی هم حس می کنیم کاسه ی صبرمون لبریز شده و تحمل هیچ چیز ناخوشایندی رو نداریم . 

من وقتی یه کوچولو دلگیر بودم نوشتن تو اینجا رو شروع کردم ُ جایی که دلم می خواد یه روزی توش یه دنیا دوستای گلم رو کنار هم جمع کنم  

دلم نمی خواد این تولد یه خورده کم انرژی باعث شه اینجا فضایی غمگین داشته باشه . 

یه پیشنهاد  ! 

دلم می خواد هرکی که خواست یه دوست خوب من بشه  

از ته دلش برام دعا کنه که غصه هام آنقدر کم و کمتر از پیش بشن تا مجبور نشم ازشون براش بگم ُ دلم می خواد همیشه با دوستام بخندم و شادی هامو باهاشون تقسیم کنم . 

 

همیشه سالم و شاد و پیروز و آرام و سبز باشید ...

سلام

سلام سلام  

من الهه ام  

می خوام دوست تو باشم ... 

یه دوست تازه  

با یه دنیا حرفای تازه 

حرفای دل من واسه تو ! 

و یه گوش واسه حرفای قشنگ تو دوست خوبم  

سلام به همه ی دوستای تازم ....