خدایا !

خدایا کمکم کن از تمام قدرتی که بهم دادی استفاده کنم


و به تمام چیزهایی که عمیقا می خوامشون برسم


نه اینکه تمام موهبت هام رو الکی هدر بدم و در آخر


نه خودم به چیزی رسیده باشم و نه خیری به کسی رسونده باشم ...


خدایا آرزوهای بزرگ زیادی دارم ،


روح من رو به اندازه ی آرزوهام بزرگ کن ...


خدایا به من توان بده ، برای صبر و برای رسیدن به آرامش !


خدایا همیشه در کنارم باش و هدایتم کن ،


درست مثل همین حالا !




thank GOD for THIS moment



درد دل با خدا

خدایا ،

می دونی که ، دلم گرفته ، از دست خودم ! دیروز که فکر می کردم ، با خودم می گفتم با همه ی کمبودایی که دارم حسشون می کنم و از نظر روحی آزارم میدن ، بازهم چقدر خوشبختم که حس میکنم تو هوامو داری.

خدایا من میدونم خیلی چیزا بهم دادی که لایقشون نیستم ، اما تو تنها کسی هستی که همیشه می تونم ازش طلبکار باشم . متاسفانه برای همه میمیریم و قدرمونو نمی دونن اما به تو که می رسه ، به خاطر هرچیزی ازت طلبکاریم.

خدایا هم می دونم در حقت خیلی قدر ناشناسم و هم می دونم چقدر بزرگواری که هوامو داری

خدایا خیلی خوشحالم که میدونم چقدر دوستم داری ؛ گرچه باعث شرمندگیمه !

خدا جونم، سعی می کنم صبور باشم و با شرایط زندگی بسازم. همیشه ازت صبر و آرامش خواستم ، اما می خوام بهت بگم رسیدن به صبر و آرامش با همه ی چیزایی که بهم دادی ، شدنیه اما من خیلی پررو و زیاده خواهم !

کمکم کن حکمتت رو بهتر درک کنم. چند تا خواهش بزرگ ازت دارم،

کمکم کن هرگز دل کسی رو نشکنم، منظورم دوستام و اطرافیان هم هست اما بیشتر مامان و بابام برام مهمن ، نمی دونم چرا اما مدتیه خیلی احساس می کنم بهشون مدیونم، مدیون محبتایی که پاسخی نمی گیرن.

درگیر کارام هستم،غروبا دیر میرم خونه،وقتم و باهاشون نمی گذرونم، خستم و به خاطر ناراحتی های روحیم ازشون فاصله میگیرم. اما واقعا دوستشون دارم، خدایا ازت براشون سلامتی و شادی می خوام.

کمکم کن هواشون رو داشته باشم ...

خدایا بهم کمک کن تا ارادم مثل قدیما بشه، دوباره همون الهه‌ی محکــــم و استوار شم با همون اراده‌ی آهنین !

خدایا کمک کن بتونم به موفقیت های بزرگ برسم، قدر موقعیت‌هام رو بدونم و تو مسیری که هستم پیشرفت کنم و روز به روز بهتر از قبل بشم.

خدایا کمکم کن تو کارم هم دوباره جدی شم و اوضاع کارا بهتر پیش بره.

و از همه محمتر، خدایا رابطه ی خودم و خودت رو بهتر کن !

دوستت دارم خدای خوب و مهربونم ! یه دعای خصوصی و ویژه هم برای یه نفر دیگه دارم که به خودت میگم فقط :D هیه

 

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تعطیلات ...

دلم گرفته ؛ مثل خیلی از وقتای دیگه ...

از اون دل گرفتنایی که آدم احساس می کنه دلش می خواد با یکی درد دل کنه ، شاید با خودش !

4 روز مهمون داشتیم ، تازه رفتن مهمونامون ، من دیگه حسابی خسته شدم ، از بس که دیگه 1 ثانیه هم تنها نبودم و همه جا باهاشون رفتم، البته به زور ...

نمیدونم کلا چرا بعضی از آدما از تعطیلات واسه مهمونیا استفاده می کنن، دوست دارم تعطیلات رو بیشتر استراحت کنم ! که هیچوقت نمیشه . مخصوصا آخر هفته ها که وقتی سریع تموم میشن و باید یک هفته دیگه از صبح تا شب کار کنم اعصابم خورد میشه. گرچه اینطوری زمان زودتر می گذره و خداییش اصلا گذر زمان رو حس نمی کنم. اما غمگینم، عمرمون داره با غم و غصه هامون زود تموم میشه و نمیدونم چقدر دیگه از این زندگی پوچ و بیخود من باقی مونده !!!

همین چند ساعتی که بیکار شدم دوباره یه عالمه افکار منفی تو سرم اومده ! حوصله ی انجام هیچ کاری رو ندارم و حالم از گذشته و حال و آینده بهم می خوره ...

امروز برای چند لحظه که دلم خیلی گرفته بود و داشت گریم می گرفت ، به این فکر می کردم که دیگه تا آخر عمر هروقت به هر بهونه ای می تونم گریه کنم و همیشه یه غمی هست که تو دلم و ذهنم باشه ، حتی وقتایی که شادم ، مثل پیرزنا !!!

نمی دونم والا

خدایا عاقبت این زندگی ما چی میشه ؟؟؟!!!