برای مهدی گلم

متن تبریک پارسالم حرفای امسالم هم هست

می خوام دوبار بزارمش اینجا برات مهدی جونم  :


میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست . میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم .

امروز روز توست

و من

  تمام دلتنگیهایم را
" به جای تو "
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست ... 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گویم؟

 

تولد مهدی عزیزم مبارک...

امروز 16 اسفند 91 ، ساعت 9:09

من توی شرکت تنهای تنهام ...

امروز یه روز خیلی خیلی خوبه، خیلی بیشتر از اون خوب که آدم بتونه دربارش توی وبلاگش ننویسه، حتی اگه مدتها از ننوشتنش می‌گذره!

امروز یکی از بهترین روزا توی تقویمه، مهمترین مناسبت امروز تولد مهدی جونه!

دلم می‌خواد یه دنیا تبریک بگم بهش و بگم براش خیلی خوشحالم ....

امروز مناسبتهای دیگه هم واسه من داره، با یه دنیا خاطره جالب و دوست داشتنی ...

این روزها روزای سختی رو تو زندگیم می‌گذرونم ، از هر جهت ،

 اما امروز شیرینیای خاص خودش رو داره که حتی هوای خیلی خیلی بارونی هم خرابش نمی‌کنه ،

امروز صبح بابا منو رسوند سر کار و تو شرکت هم تنهام و قیافه ی بعضیا رو نمی بینم ، چقدر خوشحالم که هیچ چیز وجود نداره تا خوشحالی امروزم رو خراب کنه !!! هیه