غروب جمعه بارونی !

غروب جمعه بارونی ...

با قلبی که پر از غمه ...

روی تراس میمونی و بیرونو نگاه میکنی ...

صدای بارون رو گوش میدی و نمیدونی حتی داری به چی فکر میکنی ...

داری یه آهنگو برای بار چندم ؟! گوش میدی !

...............


نظرات 4 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ق.ظ

سلام آبجی جونم

آبجی جونم این نیز بگذرد غصه نخور گلم

گذر عمرمو دوست ندارم گلم ...
دلم می خواد نگذره ...
شکیبا جونم وبلاگت چرا برای من باز نمیشه ؟؟؟؟

شکیبا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

الهه ی عزیزم وبلاگم برای هیچکس باز نمیشد غیرفعال بود...

الانم که رمز داره !!!

بلا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ق.ظ http://raze-gha3dak.blogsky.com

به خودم می نگرم

به قدم هایم

و به روزهایی که گذشت

به خودم می نگرم

به زندگیم

و به بغض هایی که فرو خوردم

به خودم می نگرم

به گریه هایم

و به فریادهایی که در سکوت شب بر آوردم

به خودم می نگرم

به باران هایی که عاشقانه تماشایشان کردم

به برف هایی که عاشقانه رویشان قدم نهادم

بی آنکه بترسم از خیس شدن

بی آنکه بترسم از افتادن

به خودم می نگرم

به راه هایی که رفتم

تاریکی های وحشت انگیزی که دیدم

و به باغ های سرسبزی که رسیدم

به خودم می نگرم

به قدم هایم

به من

به لبخند هایم

به اشک هایم

به هق هق هایی که کسی ندید

به دل شکسته ای که سر سجاده ام مانده

و به تنهایی ای که آرام به کنج اتاقم تکیه داده

به خودم می نگرم

به خدایم

خدایی که یقین دارم

در همین نزدیکیست...

شکیبا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ق.ظ

سلام الهه ی عزیز
من دیگه وبلاگ نمی نویسم
چون به این نتیجه رسیدم که توی این چند ساله هر چی سرم اومده به خاطر همین وبلاگم بوده...
از طرفی اگه حذفش کنم باز میوفته دست یه نفر دیگه...
به خاطر همین برای یادگاری نگهش داشتم تا با دیدنش یاد جوانی بر باد رفته خودم بیافتم...

از نت فقط تو برام موندی و تا وقتی که هستی فراموشت نمیکنم و به وبلاگ و کلوبت ان شاالله میام.
شاد و سلامت باشی

سلام عزیز دلم
خیلی غمگین شدم اما خودت حتما میدونی چی به صلاحته گلم
فدات شم ، خیلی دوستت دارم شکیبا
خیلی گلی
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی ، چون حقته
فدات بشم.
بیا وبم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد