زمانبندی الهه ای !

قول دادم یه عالمه کار رو تا فردا تحویل بدم ، هیچ نیازی هم نبود این همه با عجله قول بدم اما اون لحظه که داشتم زمان می دادم اعصابم خورد بود و سریع گفتم ! روی تمام پنج شنبه و جمعه حساب کردم اما تا حالا هیچ کاری نکردم.

تازه بیدار شدم و یه دوش گرفتم و دلم هم می خواد فیلم ببینم ، بعد تا قبل ظهر قراره با دوستم هم برم بیرون ، یعنی عملا تا بعد از ظهر هیچی !

یعنی میرسم به کارام آیا ؟

اصلا دیگه دل به کار نمی تونم بدم ، آدمی که دلش شکسته حتی به زندگی هم دل نمی ده ،

هیچی خوب نیست ، جز اینکه خیلی امیدوارم که همه چیز خوب شه !

خدایی هست که من ازش خواستم کمکم کنه و دلم فقط به این خوشه .

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام الهه ی مهربون

آره الهه عزیز به منم فقط دل خوش کردن به خدا انرژی میده که پاشم به کارام برسم.. هر چند که من هنوزم بیکارم اما به خدا بلند شدن از رختخواب هم انگیزه میخواد ...

ان شاالله که همیشه موفق باشی

سلام گلم
واقعا خوشحالم کردی اومدی وبم
ایشالا همیشه سلامت باشی
خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و برات آرزوهای خوب میکنم گلم
ایشالا یه روز یه وبلاگ خوشگل ازت ببینم که توش فقط از شادیهات می‌نویسی
بوس بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد