لوازم تحریر دوست داشتنی !

امروز از سرکار رفتم یه مرکز فروش کتاب و لوازم تحریر ! واسه اینکه مامانم ازم خواسته بود یه سری چیزا بگیرم برای یه بچه ای که مامانش رو می شناسه و گاهی برای بچش یه سری هدیه می گیره ،

به خاطر اینکه فردا اول مهره و مدارس شروع می شن اونجا خیلی شلوغ بود و منم کلی محو تماشا شده بودم ! تماشای بچه هایی که دلم می خواست جاشون بودم ، تماشای چیزایی که با همه وجود دلم می خواست بخرمشون و ازشون استفاده کنم . 

اصلا از دیدن سیر نمی شدم ، دلم می خواست همونجا زمان متوقف بشه ، حس عجیبی داشتم ،

یادآوری همه خاطراتم و اینکه دلتنگم ، دلتنگ اون روزای خوب ... روزای مدرسه ، روزای دانشگاه ! من خیلی تحصیل رو دوست دارم !!! کاش اوضاع جوری بود که بازم درس می خوندم !

دلم برای تمام 31 ام شهریورهایی که فرداش می رفتم مدرسه تنگ شده ، حتی اون شب که لباسم اتو نداشت و هیچ جا باز نبود که لباسم و بدم واسه اتو و خیلی اعصابم داغون بود !!!

من یکی از اون بچه هایی بودم که دلم می خواست همه چیزم نو باشه ، اول مهر حتی یه جوراب کهنه هم نمی پوشیدم ، یه خودکار قدیمی هم توی جامدادیم پیدا نمی شد ! همه چیزم نوی نو بود و از این کیف می کردم ... هنوزم عیدا مثل بچگیا همین طوریم اما دلم واسه اول مهرهای تکرار نشدنی تنگه ...

پارسال همین موقع ها تقریبا ، از همین فروشگاهی که امروز رفته بودم ، چندین تا از کتابای پوران پژوهش رو گرفتم ، اما با رفتنم سر کار اصلا دیگه وقت نشد که واسه ارشد بخونم ، حتی آزمونای پارسه رو شرکت کرده بودم که جز یکی ، هیچکدومشون رو نرفتم و فقط هزینه بیخودی بود برام !

امروز 2 تا خودکار و دو تا دفترچه کوچولو برای خودم گرفتم ، یه خودکار فیروزه ای و یه خودکار بنفش که مثل گذشته ها باهاشون بنویسم و دلم وا شه .

دو تا دفترچه هم واسه اینکه کارام رو توشون بنویسم و بهتر بتونم به یاد داشته باشمشون ... (انگار تقویمه مثلا، هیه ) کلا دلم می خواست دفترچه بخرم ، دلیل این بود !

بعدشم اینکه خیلی چیزا میدیدم خوشم میومد و می خواستم بخرم اما از خیرش می گذشتم ...

خیلی حرف واسه گفتن دارم اما همینقدر بسه ...

# همینطور که داشتم میومدم خونه و با خودم به همین چیزا فکر می کردم ، از جلوی کوچه کلاس زبان قدیمیم رد شدم و زبان آموزای اونجا رو دیدم که تعطیل شده بودم ، وای که چقدر دلم می خواد زبان بخونم و دلم برای کلاس زبان تنگ شده ، کاش بیشتر وقت داشتم !!!  

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://qazvinbox.ir

اگر مایل هستید که آمار وبلاگ و یا سایت خود را بالا ببرید تا در جستجو
های موتور های جستجو از جمله گوگل و یاهو در صدر باشید به وب سایت زیر
رفته و وبلاگ و یا سایت خود را در لینک باکس قزوین باکس ثبت نمایید .

http://www.qazvinbox.ir
http://www.alborzagahi.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد