الهه جان اشکالی ندارد!

نمی دونم دیشب بود یا پریشب که خیلی تو فکر بودم ...

بعد هی به خودم می گفتم اشکالی نداره ، این جمله خیلی بیشتر از موضوع اینکه واقعا چه چیزی اشکال نداره توی ذهنم تکرار می شد! خیلی دردناکه ، خیلی غم انگیزه ، اینکه دلت اینقدر بگیره که خودت به اونجایی برسی که به خودت بگی اشکالی نداره ، اما دلم می خواد همیشه و هر روز با دیدن تمام ناملایمات زندگی، و همینطور با به یاد آوردن تمام خاطرات تلخ زندگی به خودم بگم الهه جان اشکالی نداره عزیزم !!!

واقعا هم اشکالی نداره !

خدایا هنوزم هستی ، خودم هم مثل شیر پشت خودم و همه چیز خودم هستم ، از رفتار و شخصیتم گرفته تا تک تک حرفام و افکارم.

مسئولیت تمام زندگیمم روی دوش خودمه و generally هنوزم خودم رو یه دنیا دوست دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد