یه پیشنهاد

خیلی وقت بود دلم می خواست یه جای جدید واسه گفتن از شادی و غم های تو دلم ُ از افکارمُ از خستگی هام ُ از دوستام ُ خاطراتم و هر چی که شد  داشته باشم .  

واسه یه سری دوستای جدید که خیلی دلم می خواد بدونم چقدر می تونن منو خوب بشناسن؟!!! 

چقدر بینا و شنوا هستن ؟ چقدر واسم حوصله به خرج می دن ؟ 

من خیلی دیگران رو دوست دارم ُ گاهی بیش از خودم ! 

البته من خیلی خودم رو هم دوست دارم  

معمولا وقتی ناراحتم و از این دنیا و بعضی آدماش دلگیرمُ می نویسم ُ مینویسم تا خالی شم ... 

خیلی ناراحتم می کنه این که دوستامو ناراحت کنم ُ 

نمی گم پر حرف نیستم ولی وقتای شادیم بیشتر صحبت می کنم ُ با لبخندی که همیشه روی لبهامه  

همه منو دختر پر انرژی و شیطونی می شناسن ُ ولی یه قلب کوچولو دارم که گاهی خیلی دلم براش می سوزه ! آخه همه که مثل من قدر دل کوچولوی منو نمی دونن ! 

همه ی ما گاهی شادیم ُ گاهی ناراحت و غمگین ُ گاهی پر حوصله و گاهی هم حس می کنیم کاسه ی صبرمون لبریز شده و تحمل هیچ چیز ناخوشایندی رو نداریم . 

من وقتی یه کوچولو دلگیر بودم نوشتن تو اینجا رو شروع کردم ُ جایی که دلم می خواد یه روزی توش یه دنیا دوستای گلم رو کنار هم جمع کنم  

دلم نمی خواد این تولد یه خورده کم انرژی باعث شه اینجا فضایی غمگین داشته باشه . 

یه پیشنهاد  ! 

دلم می خواد هرکی که خواست یه دوست خوب من بشه  

از ته دلش برام دعا کنه که غصه هام آنقدر کم و کمتر از پیش بشن تا مجبور نشم ازشون براش بگم ُ دلم می خواد همیشه با دوستام بخندم و شادی هامو باهاشون تقسیم کنم . 

 

همیشه سالم و شاد و پیروز و آرام و سبز باشید ...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

بازم سلام اهه
این مطلبت رو هم خوندم و ارزو میکنم که غصه هات کم بشه
اصلا غصه نداشته باشی
قربان شما
محمد نادر

تو هم همین طور ...

شکیبا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

من بازم میگم که میخام باهات دوست بشم عزیزم

شکیبا پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه ی جووووووووووون
خوبی؟
مرسی که اومدی به وبلاگم
عزیز دلم من تو رو لینک کردم تا همیشه به دوست گلم سر بزنم
شاد باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد