معرفی

سلام ...

سلام به همه ی دوستان خوبی که دست نوشته های منو می خونن .

ممنونم از همتون

توجه کردین بعضی ها خودشونو با شغلشون ، با یه لغب ، با یه اسم مستعار ، با اسم محل زندگیشون ، با عقیدشون ، با دینشون ! یا هر صفت دیگه ای معرفی می کنن؟!
شما خودتونو چه طور معرفی می کنین ؟!

خلاصه ترین توضیحی که از خودتون میدین چیه ؟!

دوست دارین دیگران چه طوری بشناسنتون ؟!

شما اول دوست دارین در باره ی دیگران چی بدونین ؟!

من الهه ام ،

اسممو خیلی دوست دارم ، شاید تو مشخصات فردیم از همه برام مهمتر اسمم باشه  ، اولین  کلمه ای که از خودم به همه می گم اسممه ،

دوست دارم بدونم شما دوست دارین چه طور خودتونو معرفی کنین ؟؟؟

سوالام زیاد شد ؟

خوب درسته اینجا من بیشتر حرف می زنم ، ولی دلم می خواد با دوستام تعامل داشته باشم و

جواب خیلی از سوالامو ازشون بگیرم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادر جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهه جان
کی بهت گفت که من این مطلبت رو نخوندم؟
اگه این مطلبت رو نخوندم از کجا فهمیدم که ادم باحالی هستی؟
بی خیال
اول بزار بگم که یه غلط املایی تو این اپت هست
اولین کامه ای که من به ...
منظورت از کامه کلمه است؟
پس درستش کن
دوما اینکه گفتم یه جورایی مثل خودمی
یه کی از خصوصیات منم اینه که اسمم رو خیلی دوست دارم اما چون محمد خیلی زیاده و قاببلیت تشخیص این همه محمد از همدیگه کمه
واسه همین من اسمم رو گذاشتم محمد نادر
کو اینکه چرا نادر؟
یه قصهی مفصل داره
به هر حال ممن.ن از اینکه اومدی وبم
خیلی خوشحالم کردی
اگه خاستی تبادل لینک هم میکنیم
قربانت
محمد نادر

سلام
باز هم ممنون ازت
درستش کردم :-)
چرا نادر؟ آدم نادری هستی؟!!!

شکیبا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

من دوست دارم که دیگران منو به فکرم بشناسند نه چیز دیگری و منم دوست دارم با فکر دیگران ارتباط برقرار کنم نه چیز دیگری..

شکیبا شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه جون
حالت چطوره؟
چه کار میکنی با درسا؟؟

سلام شکیبا جون ...
بد نیستم !
می خونم دیگه . فردا امتحان دارم . تمام شب رو نخوابیدم تا الان . فک کنم باید بعد از ظهر بخوابم :-(

شکیبا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه جون
خوبی؟
امتحاناتتون شروع شده مگه؟؟؟؟؟؟؟؟
ما تازه دیروز فرجه هامون شروع شده که بشیم در بخونیم!!
الهه جونم من توی ترم هیچی درس نخوندم و باید بشینم حسابی تو فرجه ها درس بخونم به خاطر همین مجبورم یکم زودتر از شروع امتحانات برم...
تا بعد از امتحانات دوست عزیز و نازنین خودمو به خدای بزرگ و مهربان میسپارم
دوست دارم گلم:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد