دوستت دارم

دوستت دارم را من

                              دل آویزترین شعر جهان یافته ام ،

  دامنی پر کن از این گل که دَهی هدیه به خلق ،

    که بَری خانه ی دشمن ،

      که نشانی بَرِ دوست ،

         رازِ خوشبختی هر کس

                              به پراکندن اوست ...    

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد نادر جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهه جان
چطوری؟
عزیز وبلاگ قشنگی داری واز نوشته هات معلومه که مثل خودم یه روحیه ی عاشق مسلکی داری
نمی دونم شاید اشتباه فهمیده باشم
اما به هر حال مهرت ندیده به دل نشست
یه سر هم به وبلاگ من بزن
اسم من محمد خاکدوست هست
اما با نام محمد نادر نظر میزارم
شما هم هرجور دلت میخاد منو صدا کن
البته اگه افتخار اشنایی میدین
منتظرتم
بدرود

سلام
مرسی از لطفتون .
به وبتون سر می زنم ...
راستی کاش پست پایینی رو می خوندی و جواب می دادی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد