تنهایی آزارم می ده ...

حس می کنم خدا باهامه و نمی خواد منو تنها بزاره ،

حتما می دونه چقدر تنهایی آزارم می ده ...

حتما دیده که هیچ کس از تنهایی هام برام لذت بخش تر نبوده .

خودش می بینه چقدر مخلوقاتش آزارم می دن ...

نمی دونم آدمایی که تو زندگیم اینقدر آزارم دادن ، دلاشون از چه جنسیه ؟! 

مگه منم یه آدم مثه بقیه نیستم ! نمی گم خیلی ماهم ، نه !!! اصلا ... ولی خدای مهربونم شاهد بوده ، که چقدر خودم رو زیر پا گذاشتم تا لبخندی از لبهای حتی یکی از بنده هاش گرفته نشه ! هرگز نخواستم کسی رو آزار بدم ،

سعی کردم واسه همه بهترین باشم !

و من واسه رسیدن به یه عالمه آرزوهای خوشگلم فقط سعی کردم ...

سعی کردم واسه همه یه دوست واقعی باشم ،

عشقمو به دیگران هدیه بدم و انتظاری هم نداشتم .

از هیچ کس ، هیچ چیز نخواستم .

ولی گاهی اذیت می شم که هیچ کس اون طور که من دوست دارم باهام رفتار نمی کنه .

خدایا

چرا هیچ کس جز تو نیست که نا امیدمون نکنه ؟!

دوستت دارم ، بی نهایت ،

ممنونم که بیشتر از خودم به یادمی و بیشتر به سمتم می یای ، ممنون که با من حرف می زنی و عشقت رو بهم هدیه می دی ...

 به خاطر قلبی که بهم دادی ،  به خاطر احساسم ،به خاطر اشکام ، به خاطر قدرت دوست داشتن ، به خاطر حضورم توی بازی سخت و پر پیچ و خم این دنیا ، ازت ممنونم .

خدای خوب و مهربونم

می دونی که توی این دنیا خیلی تنهام ...

منو تا وقتی که بیام پیش خودت ، اینقدر تنها نذار ...

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام اهه جان
چطوری عزیز؟
راستی چرا اینقدر فکر می کنی که تنهایی ؟
پس من اینجا چیکاره ام؟
این همه رفیق اینترنتی داری چیکاره اند؟
خوب رفیقتن دیگه
داشتن رفیق هم هم یعنی عدم تنهایی
بی خیال چی دارم میگم
من خودمم تنهام!!!
مرسی از این همه لطفتون که بهم سر زدین

الهه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام محمد اولا اسمم رو درست بنویس که من حساسم روش !!!
مرسی که اومدی ...
می دونی محمد اینترنت که جای خود داره ! من یه عالمه دوست دارم و همیشه دورم شلوغه !!! ولی آدم که تو شلوغی احساس تنهایی کنه دیگی خیلی بدتره !
نیست کسی که منو بفهمه . کسی که ناراحتم نکنه . دلمو نشکنه . حس تنها بودنو ازم بگیره ...
نیست به خدا !

محمد نادر سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
وای شرمندم
شرمندم
شرمندم
قبلا بهم گفته بودی که رو اسمت حساسی
اما نمیدونم چرا یهو اینجوری شد
ببخشید
اره راست میگی
ادم بعضی وقتا توی شلوغی و جمع هم احساس تنهاییی میکنه
اما . . .
هیچی
اخه اگه بخوام بهت دلداری بدم باید مثل این روانشناسا حرف بزنم
که خودم هیچکدوم از این حرفا رو قبول ندارم
بهت پیشنهاد میکنم بری سراغ یه ساز
منم خودم اول ( شاید خدا ) رو دارم
دوم مهدی جونم رو
و سوم سازم که مهدی برام خریده
ادمو روم میکنه
قربانت
محمد نادر

خواهش می کنم ...
اشکالی نداره .
مرسی ازت . سعی می کنم . فعلا که وقت نداریم !
حالا مهدی جونت کیه ؟!

شکیبا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه جون

چقدر حرف دل آدما شبیه هم هستند...
اینها دقیقا حرف دل منم هستند...
بالای وبلاگمو خوندی؟
نوشتم که (و او به من گفت که چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای...دلم میخواهد همیشه تنها باشم)
پس تنهایی همیشه هم بد نیست...

سلام شکیبا جون . آره آدما خیلی شبیهن
افکارشون
غصه هاشون
دل تنگی هاشون
حتی قصه ی زندگی هاشون ...
آره گاهی بهترین گزینس تنهایی
موفق باشی عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد