دیروز امتحانمو خیلی بد دادم !

دیروز امتحانمو خیلی بد دادم !

بعد از این همه نمره های خوبم که کلی ذوق زدم کرده بود، دیروز یه ضد حال اساسی خوردم !

حالا الان که خوبم ! دیروز افتضاح بودم دیگه ... بیشتر روز رو که خوابیدم ، الانم تازه بیدار شدم و تقریبا انگیزه و  انرژیم رو واسه درس خوندن از دست دادم .

حالا امتحانم که هیچ ،  موندم چرا اینقدر غصه دار شدم ، هرچی میگم الی جون فدایه سرت ، فوقش می یفتی دیگه ، که چی ؟! غصه نداره که ! ولی بازم خوب نمی شم

من که استاد امیدواریم نمی دونم چرا اصلا امید ندارم امتحانم خوب شه !!!

حالا باید منتظر ماند و دید ...

منم که خیلی قاطیم ، می ترسم بقیه هم خراب کنم ،

 آخه من یه لحظه تصمیم می گیرم واسه خودم ، بعد دیگه هرچی دلم خواست همونه ...

دیروزم از صبح دلم امتحان نمی خواست !

خیلی بی حوصله ، حتی نه همه ی اون چیزی که بلد بودم نوشتم و بلند شدم رفتم !

خیلی خیلی خوبم ، بعدش یهو اینطوری بد می شم که همه چیزو خراب می کنم !

 آخه من کی می خوام ادب شم ، خدا می دونه !

من برم همینطوری بی انرژی درس بخونم ببینم می تونم از فردا انگار که هیچ امتحانی رو تو عمرم بد ندادم ، به نمره ی خوب گرفتنم ادامه بدم ؟! اصلا چه فایده ؟!  دیگه هیچ بیستی هم خوشحالم نمی کنه ...

واااااااااااااااااااااای من چرا اینطوری شدم ؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادر دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
الهه سعیکن دیگه امتحاناتو خراب نکنی دیگه
تا ما رو هم . .
ببین تجربه اش اصلا خوب نیستا
خدا کنه پاس بشه
همش

چشم . خدا کنه !
برام دعا کن ..
تازه اصلا این حرفو نزن . مطمئن باش که خوب نیست آدم به غصه خوردن عادت کنه ! به خدا راست می گم .
گرچه همه همینن !

محمد نادر سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
مگه من کی گفتم ادم باید به غصه خوردن عادت کنه؟

شکیبا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه جونم
بابا بی خیال بالاخره هر جور شده آخرشم مدرکو بهمون میدن دیگه!!:دی
عین خودمه الهه جون منم دقیقا مثل توام
میدوستمت عزیز دلم

سلام
مرسی فدات شم :-*

shahron_show یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 11:11 ب.ظ

ببین روزی این را با خودت 3 بار تکرار کن هیچ کس ارزش ناراحت کردن من را ندارد هیچ وقت نگو لایق امتحان نبودم اون لایق تو نبود همیشه یک چیز را از خدا خواستم که، هیچ چیز نده اول لایق بده و هیچ وقت نگو خدا جواب نمیده استاد همیشه در حال امتحان سکوت می کند می دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد