I want to go with the one I love

می خواهم با کسی بروم که دوستش دارم - برتول برشت 

Translation 

I want to go with the one I love 
I do not want to calculate the cost  

  I do not want to think about whether it's good

  I do not want to know whether he loves me 

I want to go with whom I love  

    Bertolt Brecht 

        or :

می خواهم با کسی بروم که دوستم دارد  

I want to go with the one loves me

I dont want to calculate the cost

I dont want to think about whether it's good

I dont want to know whether I love him

I want to go with whome loves me

اولی ترجمه ی شعر Bertolt Brecht  بود که جایی خوندمش و دومی رو خودم نوشتم تا بدونم کی کدوم رو می پسنده ؟!

به نظرم این واقعا سوال مهمیه که آدم بخواد بین رفتن با کسی که خودش اون رو دوست داره و یا کسی که آدمو دوست داره یکی رو انتخاب کنه !!! ،  بدون توجه به عکس مسئله :

 I do not want to know whether he loves me

یا اینکه :

  I do not want to know whether I love him

به نظر شما کدومش بهتره و چرا ؟؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
من می خواهم با کسی بروم که دوستش دارم و مطمءنم کسی رو که من دوست دارم منو دوست نداره پس نمیخام ببخشید نمی خواهم بدانم که او به من عشق می ورزد یا نه یعنی نمیخواهم مطم ئن بشم که دوستم نداره

راستی
نمیدانم چرا ساز مخالف می زنید
اما اشکال ندارد
من مرد خداحافظی نیستم
بهتره که به جای عوض کردن وبلاگ عکس خودم رو بردارم
قربان شما
اینبار قلط املایی نداشتم که؟

اینقدر حالم گرفتس الان که در مورد دوست داشتن که اصلا نظری نمی دم !
بعدشم خود غلط رو اشتباه نوشتی که اونم مهم نیست !
خیلی ناراحتم و اینکه دیگه اصلا اعصاب ندارم الان .
من هر وقت یه شوخی می کنم تو مثلا می خوای نظرمو قبول کنی کارو بدترش میکنی !!! حالمو حسابی گرفتی . فرقی هم نکرد بازم نظر من مهم نیست چون چیزی ازم نپرسیدی !!!

محمد نادر پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهه
چطوری؟
جون من ناراحت نباش
من باز قشقه بازی در آوردم ناراحتت کردم
به خدا اینطوری خیلی بهتر شد
اخه عکسی که الام گذاشتم خیلی قشنگ تر از عکس خودم هست
و کار خیلی راحت تر شد
اخه اگه می خواستیم کوچ کنیم باید دوباره دعوت نامه میفرستادم و سعید هم که رفته قزوین تا شنبه نیست باید صبر میکردیم تا بیاد و اینکه کل مطالبی که شما و الهام و سعید و من گزاشته بودیم از بین می رفت و کلی مشکلات دیگه
اینطوری بهتر شد
باور کن
اما الان من هم خیلی ناراحت شدم که فهمیدم دوباره ناراحتت کردم
امشب کلی دو سیب البالو کشیده بودم الان که دیدم ناراحت شدی همش از نوک ناخنم در اومد
اما چون میدونم که معضرت منو رد نمیکنی خیالی نیست
راستی من تو نظر قبلی کلی حواسم جمع بود که غلط ننویسم که نشد
خب چیکارکنم دیگه همیشه املا نمره خوب نمی اوردم
حالا هم دیگه ناراحت نباش و مثل همیشه الهه شاد
بازم معضرت
فدات

محمد نادر پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

نظر شما بسیار ملاک است

محمد نادر جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد