خاطرات بد ...

اینقدر غصه دارم که انگار قلبم داره می یاد تو دهنم ! مثل روزای امتحانای پایان ترم دی !!! 

مثل شب یلدا ! واااااااااااااااااااااای چقدر به روزای غمگین فکر کردم امشب ! همه ی خاطرات بد جلو چشام رژه می رن ! دلم نمی خواست آپ کنم ُ ولی دلم خواست یکم بنویسم! 

نوشته های کسی رو خوندم که مثل خنجر می رن تو دل کوچولوی من !!!  

خلاصه الان دلمان پر است از غصه و هیچکس و هیچکس نیست که بهم بگه الی غصه نخور !

نظرات 6 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه جونمممممم
چی شده عزیز دلم؟؟؟
شکیبا نباشه که ببینه الهه جونش داره غصه میخوره
قربون دل کوچیکت برم من شکیبا بهت میگه غصه نخور عزیزم
آخه غصه چرا وقتی که میشه خندید و شاد بود؟
عزیز دلم صدای قدمهای عاشقت را می شنوم ... من به پیچ و خم جاده ی اشکهای تو آشنایم! من بوی پیراهن نگاهت را می شناسم! زبانت را می فهمم. قلبت را می خوانم. من تو را می شناسم....!!! پس غصه نخور باشه عزیزم؟؟؟
میدوستمت مثل نفس

سلام شکیبا جونم .
مرسی که اومدی خوشحال شدم .
خیلیییییییییییییییییییی دوست دارم
خوشحالم که دوست گلی مثل تو دارم و ممنون که بهم می گی غصه نخور !

محمد نادر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهه
قصه نخور
چی شده عزیز؟
می دونم که از دست من خیلی شکاری
اما دلم طاقت نیاورد نیام
حالا هم که اومدم میبینم خیلی غمگینی
اخه چرا؟
نوشته های کیو خوندی؟
چی شده؟
میدونی
خانه ی دوستی بی الهه دیگه صفا نداره
از دست من خیلی ناراحتی؟
ببخشید

سلام . از آخرین نظرت که خیلی ناراحت شدم . خیلی هم دلگیر شدم .
ولی منتظرت بودم ...
از این که اهمیت ندادی بهم بیشتر ناراحت شدم.
در کل ولی من راحت می بخشم !!!

محمد نادر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
ممنون که منو بخشیدی
خیلی خوشحالیدم
بالاخره یه قاط املایی ازت گرفتم
منتظزم بودی؟
اینطوری می نویسن
منتظر نه منتظز
شوخی
بازم معضرت خواهی میکنم از اینکه ناراحتتون کردم و دلگیرتان کردم
ببخشید دیگه
راستی من با عکس خودم تو بلاگستان می نویسم

اولا قاط نه غلط . دوما من حوصلم سر رفته دستام درس کار نمی کنن .
بعد اینکه این غلط املایی نیست اشتباه تایپیه !!!
که فک کنم ذوق زده شدم ! حول کردم !!!!!!!
بعدشم اگه راست می گی کو غلطم ؟؟؟

محمد نادر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

نماز شب اول ماه مبارک رمضان
چهار رکعت نماز ( دو تا دو رکعتی)، در هر رکعت یک مرتبه حمد و پانزده مرتبه توحید.
ثواب: حضرت علی (ع) فرمود: کسی که این نماز را بخواند، خدای تعالی عطا کند به او ثواب راستگویان و شهداء و تمام گناهان او را بیامرزد و روز قیامت از رستگاران باشد.

اگه خوندی
منو هم دعا کن
فدات

این حدیثا همیشه واسم سوال بر انگیز بوده !!!!

شکیبا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام الهه جونم
منم خیییییییییییلی دوست دارم
دلم میخواد که همیشه شاد ببینمت چون خیلی دوست دارم
بهترین ها رو برات آرزو دارم

مرسی عزیز . چاکرتیم

محمد نادر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

الهه من اپم
البته بعد از مدتها
چرا سوال بر انگیز
اره راس میگی واسه منم سوال بود
اما ماه رمضونه دیگه
خدا همینجوری مفتی مفتی ثواب ریخته توش
فقط یکی میخاد جمع کنه
فدات

منم اپم خوب
در ضمن من خودم اومدم اونجا نظرم دادم دیر خبر کردی !!! هاها !
بعدشم یکی می خواد !!! مگه نه ؟؟؟
در کل ولی بعضی گناها نا بخشودنین از نظر من . چطور بعضی احادیث اینطوری می گن آخه ؟! کاش من این اماما رو میدیدم می پرسیدم رو چه حسابی یهو همه بخشیده می شن با بعضی از این کارا ؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد