این روزها اینقدر کتاب خوندم ...

خیلی خوندم  

خیلی خوابیدم  

خیلی فکر کردم 

کمتر غصه خوردم  

امشب که رفته بودم به یکی از آشناهامون فوت پدرش رو تسلیت بگم  

یهو گریم گرفت ... 

همیشه در چنین مواقعی من حتی به زور نیشم رو می بستم !!!

اونجا بود که فهمیدم چقدر داغونه  اوضاع دلم ... 

گوشیم خاموش شده بود یهو واسه خودش !!! اینقدر زور زدم روشن شه نشد که نشد ... کلیدش نمی رفت پایین گویا ! خلاصه دادم داداشم روشنش کرد ولی الان انگشت اشاره ی دست راستم که بیچاره هی روی کلید گوشی فشرده می شد اونم بیخودی !  داره از درد می میره !  هیه 

امروز کمدم رو باز کردم  یه عالمه کتاب و دفتر و جزوات دوره ی دبیرستان و پیشدانشگاهی رو ریختم دور !!! گویا دیگه با تموم شدن درسم مطمئن شدم دیگه به دردم نمی خورن !!! فقط موندم چرا اینقدر دیر ...

خسته ام از خودم ...

خیلی زیادی ...

دارم چرت و پرت می گم !

همش از اعصاب داغونمه ...

مغز قاطی من  

« اینجا همه چیز در همه ... »

نظرات 5 + ارسال نظر
شکیبا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

آخه الهی انگشتت درد گرفت؟!

یه چیزی...
من برعکس تو حتی کتابای اول دبستانم رو هم نگه داشتم چون با دیدنشون یاد خاطرات مدرسم میوفته...هیچ کدومو نه دور اندختم و نه پاره کردم

برات آرزوی بهترین ها رو دارم خواهر عزیزم

بوووووووووووووووووووووووووووووس



عزیز دلم منم همه چیز رو نگه می داشتما ... ولی مامان دعوام میکنه آخه . اجازه نمی ده تمام خونه رو پر کنم
هیه
اینا رو خودم ریختم دور ...
خاطرات کنکور نیس خیلی هم شیرین بود !!! هیه
شکیبای گلم آرزوهات رو هدر نده
عزیز دلم برام دعا کن ...
کاش میدونستم نت هستی زودتر میگفتم بیای یاهو ...
از کی بهت گفتم کارت دارما ،
هنوز حرفام تو دلم مونده

عزیز جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

ممنون که سر زدی
ممنون بابت تسلیتت
قالب نو مبارک
من قاطی ترم

سلام
خواهش می شه
از شما هم ممنون
ایشالا بعد این همیشه شادی باشه تو زندگیت

نکرت شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوش به حالت کتاب خوندی
منم خیلی دوس دارم
اما کتاب درس حسابی دم دستم نیس


سلام
خودت خوبی ؟
چه موضوعی علاقه داری ؟
منم خیلی چیز درست حسابی دم دستم نیست ولی هرچی باشه واسم بهتر از نخوندنه !!!
بگو چه موضوعی دوس داری اگه چیزی داشتم واست بفرستم بخونی !

نکرت یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
نظر من کو؟

سلام
مرسی
عصبانی نشو !
هست

نکرت دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

موضوع انسان شناسی دوست دارم
و رمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد