دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند

رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من
.
.
.
برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم
که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند
گوشی که صداها و شناسه ها را در بیهوشی مان بشنود
برای تو و خویش روحی که این همه را در خود گیرد و بپذیرد
و زبانی که در صداقت خود ما را از خاموشی خویش بیرون کشد
و بگذارد از آن چیزها که در بندمان کشیده است
سخن بگوییم

نظرات 5 + ارسال نظر
صداقت سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

نوشته خوبی است .
هر چند یکبار مطالب را آپدیت می کنید ؟
چه وقت هایی آنلاین هستید ؟
با تشکر . (ساغ قالین )

aziz سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
منتظر حضور گرمتان هستم

ارسلان پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

نوشته خوبی است. خب پس قلب ما چی شد؟ به نظرم « قلب گر باشد پاک ، دنیا زیباتر است ». اگر جوابی بهم بدی متشکرم.

شکیبا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com/

سلام عزیز دلم
خوبی؟خوش میگذره؟
منم ببخش که جویای حال خواهر گلم نبودم...
بدجور سرم شلوغ شده این روزا...
دلم برای روزای بیخیالی دانشجویی تنگ شده

برات از صمیم قلب آرزوی شادی دارم

باران زده سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد